Не можна потиснути один одному руки стиснутими кулаками.Індіра Ганді
Гнів лікується часом, ненависть же невиліковна.Аристотель
Ніхто не спроможний мислити із стиснутими кулаками.Джордж Джин Нейтан
Від фанатизму до варварства один крок.Дені Дідро
Ненависть гірший ворог, ніж ворог.Ромен Роллан
Главная>Новини>Автор дослідження “Стоп шкільний терор” про методи протидії цькуванню – Сегодня
Автор дослідження “Стоп шкільний терор” про методи протидії цькуванню – Сегодня
30.10.2018
24 жовтня 2018 року експерт Інституту Богдан Петренко прокоментував для «Сегодня» основні заходи, які можуть застосовуватись проти цькування.
Зокрема, він відзначив, що «сам факт запровадження штрафів за Буллінг говорить про те, що суспільству необхідно, щоб в першу чергу когось наказали. Насправді, штрафи за Буллінг – лише засіб попередження, навряд чи вони будуть працювати повноцінно. По-перше, Найпоширенішим проявом Буллінг є бойкот, часткове ігнорування або повне усунення дитини з колективу. Або може бути інший прояв – плітки. Видається проблематичним довести в суді такі порушення. Інша особливість – Буллінг є кваліфікованим правопорушенням. Згідно із законом, це не просто застосування насильства, а застосування насильства (фізичного або психологічного) з метою підпорядкування жертви своїм інтересам. Тобто, на суді треба довести Не тільки факт насильства, а й те, що воно було скоєно з метою контролю одну дитину над іншим».
Петренко додає, що протистояння буллінгу – це багатоступінчастий процес, який включає в себе такі рівні:
індивідуальний
Робота з Буллер, жертвами і свідками. Як правило, робота тут спрямована на підвищення самооцінки, формування відкритості дитини і емпатії (у Буллера). На цьому етапі може працювати класний керівник, психолог, але найголовніше – батьки.
груповий
Буллінг це групове «захворювання», тому подолати його виключно шляхом впливу на окремих дітей неможливо. Якщо “витягнути” жертву, на її місце буде призначена нова жертва. Груповий процес включає як “класні години”, присвячені цькування, так і позакласну активність групи, де можуть змінюватися соціальні ролі дітей.
загальнонаціональний
Перше – це популяризація ненасильницьких методів в інформаційних продуктах для дітей і підлітків (фільмах, роликах і т.д.). Друге – зміна навчальної програми з метою не тільки перетворення дітей в споживачів інформації з різних предметів, а й формування у них культури діалогу.
Заступник директора Українського інституту дослідження екстремізму Богдан Петренко зазначає, що незаконний видобуток води будь-якими засобами завдає екологічної шкоди навколишньому середовищу на території окупованого півострова. Про це – 11 січня у коментарі Голосу Америки
«Без сумніву, така ситуація повинна постійно моніториться з боку України, бути предметом розгляду міжнародних судових інстанцій в тому випадку, коли методи добування води становлять підвищену екологічну небезпеку, бути предметом інформаційної війни з окупантами – в тому числі і за мізки кримчан», – каже Богдан Петренко кореспонденту Російської служби «Голосу Америки».
Повідомлення про те, що окупаційна влада на півострові має намір використовувати природні водоспади для подачі води демонструють, що «Росія поводиться як справжній окупант, не думаючи про майбутнє».
«Де-факто, відмовившись від побудови великих проектів з водопостачання, Росія розуміє, що ненадовго в Криму, або здійснює цілеспрямовану політику геноциду кримчан, змушуючи їх покинути півострів», – стверджує Богдан Петренко.
Він вважає, що якщо не починати долати катастрофу зараз, то після повернення півострова з-під окупації, Україна може зіткнутися з «тягарем екологічної катастрофи, в яку півострів заведе Росія».
Про протести проти зростання комунальних платежів – 11 січня у коментарі для сайту 112 каналу.
“Зміна виконавчої влади, тобто перезавантаження уряду, може відбутися, але цього буде вже недостатньо. Тож не виключено, що відбудуться дострокові парламентські вибори. Це випустить пару і дозволить не проводити інші перевибори – президента. Бо, хоча дострокові парламентські вибори Зеленському і невигідні, він може провести до Ради хай не 250 депутатів, а відданий йому кістяк. І мати ефективні 10% парламенту замість неефективних 55%, що, погодьмося, все-таки краще”, – вважає політолог Богдан Петренко.
11 січня на території дитячого садку у Вінниці вибухнув саморобний вибуховий пристрій. Про це – 11 січня у коментарі експерта Інституту Богдана Петренка телеканалу Україна 24
Зокрема, експерт відзначив, що швидше за все ми маємо справу з хуліганством. Але це не знімає відповідальності ні з батьків, ні з вихователів, які повинні навчати дітей, як поводитись з незнайомими предметами